ANASAYFA

Etik Komisyonu

Pazartesi

parçalı az bulutlu

17℃

Salı

kapalı

15℃

Çarşamba

kapalı

17℃

Perşembe

kapalı

17℃

Cuma

açık

17℃

HAVA DURUMU

17℃

ETİK KOMİSYONU

 

ETİK

Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri İle Başvuru Usul Ve Esasları Hakkında Yönetmelik 13 Nisan 2005 tarih ve 25785 sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak yürürlüğe girmiştir.

Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmeliğin Etik Komisyonlarına İlişkin hükmü

Madde 29 - Kurum ve kuruluşlarda, etik kültürünü yerleştirmek ve geliştirmek, personelin etik davranış ilkeleri konusunda karşılaştıkları sorunlarla ilgili olarak tavsiyelerde ve yönlendirmede bulunmak ve etik uygulamaları değerlendirmek üzere kurum veya kuruluşun üst yöneticisi tarafından kurum içinden en az üç kişilik bir etik komisyonu oluşturulur.

Etik komisyonu üyelerinin ne kadar süreyle görev yapacağı ve diğer hususlar, kurum ve kuruluşun üst yöneticisince belirlenir. Etik komisyonu üyelerinin özgeçmiş ve iletişim bilgileri, üç ay içinde Kurul’a bildirilir. Etik komisyonu, Kurul ile işbirliği içinde çalışır.

 

KOMİSYON ÜYELERİMİZ

 

                                        ETİK KOMİSYONU                                                                     İRTİBAT BİLGİLERİ

BaşkanEyüp KARATAŞ  Başkan YardımcısıDahili: 8256ekaratas@beykoz.bel.tr
ÜyeAv Sinem ŞAHİN Hukuk İşleri Müdür V.Dahili: 8744sinemsahin@beykoz.bel.tr
ÜyeFatih ÇAKIR İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdür V.Dahili: 8441facakir@beykoz.bel.tr

 

 

 

 

MEVZUAT

5176 sayılı "Kamu Görevlileri Etik Kurulu Kurulması ve Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılması Hakkında Kanun"

25785 sayılı "Kamu Görevlileri Etik Davranış İlkeleri ile Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik"

27699 sayılı "Denetim Görevlilerinin Uyacakları Mesleki Etik Davranış İlkeleri Hakkında Yönetmelik"